רץ עצמאית: אלי אבידר חושף את שם מפלגתו החדשה

נתי קאליש No Comments on רץ עצמאית: אלי אבידר חושף את שם מפלגתו החדשה

חבר הכנסת אלי אבידר שהודיע על פרישה מישראל ביתנו ועל ריצה עצמאית, חושף היום את שם מפלגתו החדשה ומבהיר מה מטרותיה | אבידר: ״הגיע הזמן לחוזה חדש עם הציבור. נקי מנוכלויות ומנוכלים בפוליטיקה״

אלי אבידר צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השבוע הוגשה לרשם המפלגות מפלגה חדשה בראשותו של חבר הכנסת אלי אבידר. הרשימה הסופית תיחשף בסמוך למועד הגשת הרשימות. "המפלגה תקדם את חוקי הנאשם, שינוי שיטת הממשל, חוזה חדש עם האזרח, טוהר מידות ותלחם על זכות כל אזרח להתקיים בכבוד ולחיות על פי דרכו". כך אומרים במפלגה החדשה.

ח"כ אבידר: "כל המתקרנפים שסירבו להעביר את חוק נאשם בפלילים, גרמו להפלת ממשלת השינוי והמשיכו את מדיניות רמיסת זכויות האזרח של ממשלות נתניהו. הם ישלמו על זה בקלפי. זהו מחדל, אשר גורם לקבוצה עצומה בקרב בוחרינו לאובדן אמון. "ישראל חופשית" תהווה בית פוליטי חדש לאזרחים ואזרחיות טובים וערכיים שרואים את נבחרי הציבור שלהם מפריחים מדי ערב סיסמאות קמפיין במסכים וברגע האמת עושים בדיוק את ההפך". כך אבידר.

״זה הזמן ל"ישראל חופשית" מדיקטטורה, משחיתות, מכפייה, מחרדה, מהסתה, מגזענות, מבריונות, מעושק, ומפשע מאורגן ומפוליטיקאים הססנים שמטשטשים עמדות כדי לברוח לזרועות נתניהו ברגע האמת. זה הזמן ל"ישראל חופשית" מנתניהו ומכל נאשם בפלילים שלא יוכל להרכיב ממשלה. ״ישראל חופשית״ תאבק ביוקר המחיה, שלום וצדק חברתי ותפעל בכל כוחה לשינוי שיטת הממשל שלנו הרקובה והמסואבת״.

כזכור ח"כ אלי אבידר היה חבר בישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן, ומונה לשר ללא תיק בממשלת בנט. בחודש אדר הוא החליט להתפטר מ"תפקידו" וחזר לכנסת, תוך שהוא משמיע איומים שלא יצביע עם הממשלה.

אבידר עשה זאת לאחר שציפה לקבל תפקיד ביצועי ראוי סביב שולחן הממשלה, בפרט לאחר שהיה ממובילי 'מחאת בלפור', אך מסיבה כלשהי 'נשכח' ולא נמצא לו תפקיד הולם. היום נראה שאכזבתו גרמה לו להקים מפלגה חדשה שסיכוייה לעבור אחוז החסימה, מעט רחוקים מהמציאות.



0 תגובות